DOSTAWA:

 

Oferowane sposoby dostawy:


1. Paczkomaty In Post


Termin dostarczenia przez InPost – 1 – 2 dni robocze. Odbiór przesyłki we wskazanym w profilu klienta paczkomacie.

Paczka ekspresowa - 0,00 zł zamówienie powyżej 200 zł; 9,00 zł zamówienie poniżej 200 zł (płatność z góry)

 

2. Poczta Polska


Termin dostarczenia  1 - 2 dni robocze

Paczka pocztowa pobranie - 0,00 zł zamówienie powyżej 200 zł; 13,00 zł zamówienie poniżej 200 zł
Paczka pocztowa – 0,00 zł zamówienie powyżej 200 zł; 13,00 zł zamówienie poniżej 200 zł (płatność z góry)

 

Przesyłki międzynarodowe

Priorytetowa paczka międzynarodowa – jedna cena na cały świat – równowartość 20 EURO



3. Kurier

Usługi realizujemy firmą kurierską DPD

Termin dostarczenia gwarantowany przez firmę DPD to 24 h – 15 zł (płatność z góry)

 

4. Odbiór osobisty


Możliwy indywidualnie 
w godzinach otwarcia butiku (info w zakładce butik) pod adresem ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa

5. Kurier Lab - dostawa w godzinę

Usługa realizowana w granicach administracyjnych miasta Warszawa, dotyczy zamówień złożonych w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) maksymalnie do godziny 17:00. Po tej godzinie usługa zostanie zrealizowana w dniu następnym. 

Koszt usługi - 25 zł bez względu na wartość zamówienia

Termin dostarczenia - 1 godzina od momentu odbioru paczki ze sklepu (maksymalnie 2 godziny od złożenia zamówienia)

 

ZWROTY:

 

Jeśli zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, można zwrócić go w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Gwarantujemy satysfakcję z zamówionego towaru, albo zwrot pieniędzy.

 

Warunki zwrotu szczegółowo określa Regulamin Sklepu Fashioncode.pl w rozdziałach Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość oraz Reklamacje.

 

Poniżej szybki przewodnik o tym jak szybko i sprawnie przeprowadzić procedurę zwrotu.

 

  1. Poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu (awizacja) podając w tytule maila numer zamówienia. Adres do kontaktu: kontakt@fashioncode.pl

 

  1. Wypełnij poniższy formularz i załącz go do przesyłki:

 

................................................                                                 ......................, dn. ......................

................................................

................................................

imię, nazwisko i adres konsumenta

 

 

..........................................

..........................................

..........................................

..........................................

nazwa i adres przedsiębiorstwa

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………

 

 

 

..............................

   podpis konsumenta

 

  1. Zwrócone towary nie mogą posiadać śladów używania. Prosimy też, jeśli tylko to możliwe, o zachowanie oryginalnego opakowania w stanie nieuszkodzonym. Zwracane towary odeślij na adres:

 

FashionCode Wioletta Połeć

Ul. Hubala 1/34

05-120 Legionowo

Warunki dokonania zwrotu:

 

Zwroty nadesłane bez wcześniejszej awizacji nie będą przyjmowane. Należność za zwrócone artykuły zostanie wysłana w ciągu 5 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Zwrot należności możecie otrzymać Państwo przekazem pocztowym lub przelewem na konto bankowe. W przypadku przelewu prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego. Proszę pamiętać o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy. Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie - w zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzmy brakującą sumę. Skontaktuj się z nami wcześniej w celu ustalenia dokładnej procedury. Artykuły zwrócone w późniejszym terminie nie będą przyjmowane. Po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu lub wymiany przysługuje tylko artykułom posiadającym wadę ukrytą (odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towarów z umową).

 

Zwracany lub wymieniany towar musi być:
- nieużywany
- zawierający wszystkie metki
 
- czysty
 

Nieuznanie zwrotu lub wymiany:


Towar, który nie zostanie przyjęty przez nas do zwrotu lub wymiany, np. nie spełniający powyższych warunków, zostanie odesłany do klienta na jego koszt. Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu spisanego w obecności doręczyciela.


Koszty transportu zwrotu lub wymiany ponosi serwis Fashioncode.pl do kwoty najtańszej oferowanej formy przesyłki, tj. 9,00 zł.



Wymiana:


W przypadku chęci wymiany towaru ze względu na niewłaściwy rozmiar prosimy o przesłanie towarów do wymiany zgodnie z powyższymi zasadami. Koszt przesyłki nowego towaru według tabeli opłat. Kwotę wynikającą z różnicy prosimy przelać na nasze konto bankowe.